Olutpostin TOP TEN -kampanja aloittaa kesäkuussa valikoiduissa K-kaupoissa

Olutpostin tehtävänä on edistää rikasta juomakulttuuria ja luoda lisäarvoa kumppanuusverkostolleen, johon kuuluu suuri määrä juomien tuottajia, maahantuojia, ravintoloita ja alan tapahtumia. Yksi merkittävä kanava ovat vähittäiskaupat ja siellä Olutpostin Juomatutkalaiset, eli laadukkaan juomaosaston omaavat K-kaupat.

Kampanja tulee näkymään niin hyllyissä, screeneillä kuin julisteissa. Samoin voimakas mainonta eri kanavilla takaa sen, että yleisö huomaa parhaimmiston. (havainnekuva)

Olutposti tuottaa yhdessä verkostonsa kanssa suunnitellun oluiden TOP TEN -kampanjan. Siinä asiantuntijaraati valitsee sokkotesteillä kausittain neljä kertaa vuodessa panimo- ja maahantuojakumppaneidensa oluiden joukosta 10 kpl TOP TEN -oluita, jotka Olutpostin Juomatutkaan kuuluvat kampanjaan mukaan ilmoittautuneet myymälät laittavat esille omille erikoisesittelypaikoille tai tuotehyllyyn.  TOP TEN -kampanjasta tuotetaan matkan varrella sisältöjä, joita tuodaan esille valituissa myymälöissä sekä Olutpostin ja olutyhteisö Pint Pleasen kanavilla. Näin myös TOP TEN-voittajien taholta.

Olutpostilla on yhteistyökumppaneina noin 40 panimoa ja oluiden maahantuojaa. Oluiden ja tuotetietojen on oltava Olutpostilla 4.5. mennessä ja kampanjaan ilmoittautuneiden oluiden on oltava kauppojen tilattavissa koko myyntiperiodin ajan. Kampanja aloitetaan kesäkuussa 2022 ja Olutpostin kumppaneiden ilmoittautuminen alkaa konkreettisesti heti tämän uutisen ilmestyttyä.

 

Vuodenajoittain vaihtuvat TOP TEN- kampanjan juomatyylit:
Kesäkuu-elokuu: Lager
Syyskuu-marraskuu: IPA & APA
Joulukuu-helmikuu: Talvioluet
Maaliskuu-toukokuu: Sour ja muut hedelmäiset oluet

Lisää tietoa TOP TEN -kampanjasta mikko@olutposti.fi

Tuotteiden näkyvyys voidaan taata myös kokonaisella hyllypäädyllä kauppiaan niin halutessa. (havainnekuva)

Juomatutka mainos