Ilmoita sinäkin oluesi kevään sour- ja gose-oluiden TOP TEN-kampanjaan!

Menestyksekkään TOP TEN-kampanjan kevään jakso alkaa maaliskuussa ja tällä kertaa oluttyyleinä ovat sour ja gose.

Mikä on TOP TEN? Olutpostin raati valitsee sokkomaistellen raadille lähettämistä oluista 10 parasta, jotka päätyvät myyntiin 16 K-Citymarketin, K-Supermarketin ja K-Marketin hyllyihin kampanjamateriaalin siivittämänä. Tuotteet ovat myynnissä maaliskuun alusta kesäkuun alkuun, jolloin alkaa taas TOP TEN -lager kampanja. Kampanja tarjoaa menekkiä valituille tuotteille sekä massiivista näkyvyyttä niin Olutpostin medioissa kuin TOP TEN myymälöissä! Tutustu aikaisempaan TOP TEN IPA ja APA -kampanjaan tästä.

Jos sinulla on panimo tai maahantuot hyviä sour- tai gose-oluita, ota yhteyttä cyde@olutposti.fi niin saat lisätietoa.

TOP TEN -kampanja on tässä ajassa. Se on kiinnittänyt laajasti asiakkaiden huomiota. Kampanjan kautta myös voittajaoluiden myynnit ovat nousseet. Kuten kaikki merkittävät kampanjat, alkavat ne lyödä itsensä läpi ihmisen tietoisuudessa.
Mitä useampia kampanjoita saamme yhdessä tehtyä yhteistyössä Olutpostin, panimoiden ja maahantuojien kanssa, sitä enemmän tuote- ja oluttietous leviää.”
 
Jarkko ”Jake” Honkanen / Panimo-osaston vastaava /  Järvenpään Citymarket

 

Talven IPA- ja APA-oluiden kampanja kesti jouluun saakka. Nyt ovat vuorossa sour- ja gose-oluet.

TOP TEN 2024 – Kesäiset oluet