Olutposti aloitti ennakkotilaus- ja yhteisörahoituskampanjan
Viime vuonna sähköistettiin perinteikkään Olutposti lehden toimintaa perustamalla verkkosivut— sekä sosiaalisen median kanavat kuten— Facebook— ,— YouTube— ja nyt uutena— Instagram— ja—
Twitter.
— — Nyt on alkanut Olutpostin sekä koko olut- ja siiderikultuurin nostaminen
uudelle tasolle. Yleisö, olutravintolat sekä yritykset pääsevät mukaan
— — TÄSTÄ— eli mesenaatti.me palvelun kautta.
Tänä vuonna laitetaan Olutposti lehti uuteen kuosiin, vahvistetaan verkkotoimintaa sekä aloitetaan olut- ja siiderikulttuurin nostaminen niiden arvoiselle tasolle.
Perinteikäs Olutposti lehti on toiminut 17 vuotta pääasiassa alan harrastajajoukon sekä Suomen Olutseuran jäsenlehtenä mutta nyt se saatetaan kunnolla kaiken kansan saataville.
Tulevissa Olutposti lehdissä on nyt enemmän luettavaa, lisää kulttuurirajoja ylittävää ja laajemmat piirit tavoittavaa sisältöä syvää luotaavien artikkeleiden lisäksi. Tarina ja tunne edellä upeiden valokuvien kera jotka muodostavat kiinnostavan lehden jota pidetään ylpeänä esillä kotona, toimistoissa ja ravintoloissa.
Miksi Olutposti on myös lehti vaikka verkkojulkaisu toimii loistavasti?
- Paperi kestää ja lukukokemus on erinomainen varsinkin pitkissä artikkelissa
- Voit lukea juttuja uudestaan vuosien kuluttua
- Olutposti lehti on laadukas keräilykohde
- Loistava lahjaidea
- Oiva informatiivinen viihdyttäjä yrityksissä, ravintoloissa ja muissa asiakastiloissa
- Tilaajaetuja pitkin vuotta
- Olutpostin verkkojulkaisu on luettu media mutta siellä julkaistaan vain ajankohtaiset uutiset
- Tilaamalla tuet kotimaista olutkulttuuria ja Suomen Olutseura ry.n toimintaa