Arctic Blue Beveragesille ennätyksellinen kesä HoReCa-kentällä

Kesä 2023 on ollut Arctic Blue Beveragesille ennätyksellinen HoReCa-kentällä tuotelistauksien ja myynnin kasvun muodossa. Arctic Blue Beverages on saavuttaneet hyviä tuloksia yhteistyössä  Norex Selected Brands Oy:n ja NoHo Partners Oyj:n kanssa lippulaivabaareissa, ravintoloissa sekä yökerhoissa ympäri maan.

Huhtikuussa Arctic Blue Beverages tiedotti uusista strategisista liittoumista Suomen markkinoilla. Tiivis yhteistyö kokeneiden ja sitoutuneiden avainkumppaneiden kanssa on johtanut parhaaseen kesään HoReCa-alalla tähän mennessä, haastavista yleisistä markkinaolosuhteista huolimatta, kerrotaan yrityksestä.

Sebastian Pinomaa, Arctic Blue Beveragesin myyntijohtaja sanoo strategisten muutosten alkavan näkyä tuloksina: ”Olemme ylpeitä siitä aktiivisesta työstä, jonka Norex Selected Brands Oy on tehnyt HoReCa-puolella lippulaiva-asiakkuuksiensa kanssa. Lisäksi yhdessä NoHo Partners Oyj:n kanssa olemme luoneet useita menestyksekkäitä kesäkampanjoita tärkeissä paikoissa.”

”Kesän onnistunut yhteistyö NoHo Partners Oyj:n kanssa johtaa mielenkiintoisiin juomakampanjoihin myöhemmin tänä vuonna heidän nykyisissä sijainneissaan, kuten Stefanin Steakhouse -ketjussa kertoo Pinomaa”

NoHo Partners Oyj on suomalainen ravintolakonserni, joka toimii yhteensä noin 250 ruoka- ja seurusteluravintolan, yökerhon ja viihdekeskuksen taustavoimana. Konsernilla on merkittävä jalansija Suomessa, minkä lisäksi ravintolatoiminta ulottuu Tanskaan ja Norjaan. Konsernin visiona on olla Pohjois-Euroopan johtava ravintolatoimija.

”On ollut hienoa tehdä yhteistyötä Arctic Blue Beveragesin kanssa tänä kesänä. Asiakkaat pitävät suomalaisen metsän aidosta mausta, ja laadukkaat premium-tuotteet sopivat moniin sijainteihimme erittäin hyvin. Odotamme innolla yhteistyön jatkumista yhä laajempana”, sanoo Jarno Suominen, Varatoimitusjohtaja ja Suomen Maajohtaja, NoHo Partners Oyj.

————————————————————————————————————————————————————————————–

Arctic Blue Beverages AB on pohjoismainen juomayhtiö, jonka tunnetuimpia tuotteita ovat moninkertaisesti palkittu Arctic Blue Gin, Arctic Blue Gin Navy Strength ja maailman ensimmäinen maidoton ginipohjainen kauralikööri Arctic Blue Oat. Yritys panostaa voimakkaasti vientimarkkinoihin ja sen tuotteita myydään Suomessa, Ruotsissa, Japanissa, Australiassa ja yli kymmenessä muussa maassa maailmanlaajuisesti.

Lähde: Arctic Blue Beverages tiedote