Uusiutuvalla Olutpostilla ennätysmäärä yhteistyökumppaneita 2021
Tänä vuonna Olutpostin toimitus uusii lehteä entistä edustavammaksi kasvattamalla sivumäärää, parantamalla käytetyn paperin laatua ja siirtymällä ns. liimaselkäformaattiin.
Samoin lehti tullaan postittamaan kirjekuoressa, jolloin se pysyy paremmin vahingoittumattomana ja mukaan voi laittaa myös lisämateriaalia kohderyhmästä riippuen. Samoin tilaajat saavat lukuoikeuden Olutpostin digilehtiarkistoon, josta löytyvät kaikki numerot vuodesta 2015 lähtien.
Lehteen tulee myös uusia palstoja kuten Kotiolutposti ja Tisleposti jotka ovat aloittaneet toiminnan Olutpostin verkossa sekä omina Facebook kanavina.
Lehteä postitetaan Suomen Olutseuran jäsenistön ja tilaajien lisäksi myös Olutpostin kumppanuusravintoloihin. Sen saavat myös noin 350 vähittäismyymälän juomaosastoista vastaavat henkilöt.
Osoituksena Olutposti-lehden ja sen kaikkien sähköisten kanavien kiinnostavuudesta yleisön, vähittäiskauppiaiden ja ravintoloiden keskuudessa, tulee vuosi 2021 olemaan huippuvuosi myös yhteistyökumppaneiden parissa. Aikaisempien vuosien kumppanuuksien määrä rikkoutui jo heti alkuvuodesta ja uusia tulee mukaan tasaiseen tahtiin. Uudet kumppanit julkaistaan kuluvan vuoden helmikuun alkupuolella. Olutpostin vastikkeellinen vuoden kestävä kumppanuusohjelma tarjoaa kaikille halukkaille useita eri vaihtoehtoja, jotka takaavat huomion niin suuren yleisön kuin yritystenkin keskuudessa. Suunnitteilla on myös yhteisiä tempauksia.
”Olutpostin päätehtävänä ei ole myydä mainoksia, vaan pitää osaltaan yllä rikasta juomakulttuuria ja auttaa koko toimialaa eteenpäin mediana, sekä uusien palvelumuotojen kehittäjänä. Jos toimialalla ei olisi omaa mediaa, arvoketjusta puuttuisi sangen oleellinen osa. Olutposti on viestinviejä niin kuluttajille kuin yrityksillekin”, toteaa Olutpostin kustantaja Jari ”cyde” Hyttinen.
Olutpostin kumppanuusohjelmaan on mahdollisuus ilmoittautua mukaan 29.1.2021 mennessä laittamalla viestiä osoitteeseen olutposti@olutposti.fi tai soittamalla 0500577089.