Kassi kainaloon ja menoksi
Uuden alkoholilain ja kesän kunniaksi Momentin Restaurants Oy järjestää ravintoloissaan kesäkassikampanjan asiakkailleen.—
To The Park –kampanja mahdollistaa kesäkassin ostamisen juomineen Oluthuone Lehdosta, Black Doorista, Tommy Knockerista sekä Kalaravintoloista.
Olutposti jututti kesäkassin tiimoilta Momentin Restaurants Oy:n Markku Orasmaata.
Miten saitte idean To The Park Kesäkassiin?
-”Olemme kehittäneet erilaisia paketteja asiakkaillemme, ajatuksena tuottaa mukavia yhdessäolon hetkiä myös muuallakin kuin ravintoloissamme. Lähdimme pelkkien tuotteiden lisäksi miettimään, että missä tuotteet kulutetaan ja millaisessa seurassa. Aikaisempina vuosina meillä on ollut onnistunut kesäkampanja ”After Park”, joten oli varsin luonnollista alkaa elämyspaketointi juuri tästä konseptista. Idea on siis varsin yksinkertainen. Ostamalla neljä tuotetta Kaloista sekä Tommyknockerista, saat mukaan kesäkassin, jossa kesäaktiviteettina frisbee ja tietysti pullonavain. Pientä panttia vastaan saat halutessasi lainaksi Kalaravintolabrändätyn Mölkky-pelin.— Lisäksi kangaskassissamme on mukana flyer, joka oikeuttaa 20% alennukseen toimipaikoissamme.”
Miten kassiin ulosmyytävät tuotteet eroavat muusta valikoimastanne?
-”Ulosmyynnin juomissa pyrimme ainutlaatuisiin tuotteisiin ja pieniin eriin. Meidän tuotteitamme ei löydy päivittäistavarakaupan hyllyiltä.”
Mikä on kassin materiaali?
-”Sataprosenttinen puuvilla. Kangaskassit ovat käytössä myös BlackDoorissa sekä Oluthuone Lehdossa.”
Teettekö yhteistyötä kaupungin tai puistojen kanssa?
-”Emme. Asiakkaamme valitsevat itse picnic-paikkansa.”
Miten olette panostaneet ulosmyyntiin kassin ohella?
-”Ulosmyytävien tuotteiden hinnastot ovat esillä kotisivuillamme, Facebookissa ja ravintoloissamme. Haluan vielä lisätä, että ulosmyytävät tuotteemme ovat aina kylmiä.”