Sinebrychoffin syksyn juomauutuuksia
Karhun ja KOFFin uutuudet sopivat viileneviin iltoihin ja ruokien palan painikkeiksi. Golden Cap -siideri tekee odotetun paluun, ja suosikkilonkero KOFF Long Drink Pink Grapefruit on nyt saatavilla myös alkoholittomana versiona.
Sinebrychoff tuo elokuun lopulla kauppoihin ja ravintoloiden valikoimaan paljon juomauutuuksia. Karhun ja KOFFin uutuudet sopivat viileneviin iltoihin ja ruokien palan painikkeiksi. Golden Cap -siideri tekee odotetun paluun, ja suosikkilonkero KOFF Long Drink Pink Grapefruit on nyt saatavilla myös alkoholittomana versiona.
KOFF-oluen uutuus on KOFF Suodattamaton 5,0 %, hedelmäinen ja raikas olut. Syksyllä lisäksi KOFF-oluen tuotemerkki uudistuu. Loppuvuoden aikana maistuu jälleen uudistavalla viljelyllä tuotettu KOFF Jouluolut 4,5 % – myös hieman muuttuneessa pakkauksessa. (KOFF Jouluoluesta lisätietoja syksymmällä)
Stout-kausi alkaa, kun päivät lyhenevät ja illat viilenevät. Karhu Talvistout 4,8 %, on täydellinen olutherkku kylmiin talvi-iltoihin. Oluessa maistuvat suussa sulava suklaa ja mokkainen paahteisuus. Myös Karhu Jouluolut 4,8 % palaa valikoimaan.
Brooklyn Breweryn yhteistyössä länsiafrikkalaisen Yolélé -yhtiön kanssa luoma Brooklyn Fonio Double Pilsner 6,4 % on hedelmäinen pohjahiivaolut, joka Suomessa on saatavilla Sinebrychoffin asiakasravintoloiden kausihanavalikoimassa.
Sinebrychoffin Garage-tuoteperhe täydentyy suosikkimaulla, persikanmakuisella juomalla. Garage Vodka Lemonade Peach 4,1 % on 100 % aitoa ja raikasta Garage-makua, jossa yhdistyvät hapan sitruuna, herkullinen persikka ja aito vodka.
KOFF Long Drink Pink Grapefruit 0,0 % – pinkki suosikkilonkero nyt alkoholittomana. Sinebrychoff lanseeraa viime vuosien suosikkilonkerosta, KOFF Long Drink Gin & Pink Grapefruitista, 0,0 % -version alkoholittomien panimojuomien kasvavaan valikoimaan.
Suomen ensimmäinen siideribrändi Golden Cap palaa tauon jälkeen kahdella tutulla kevyellä ja raikkaalla suosikkimaulla, mansikalla ja omenalla. Golden Cap Green Apple Light 4,5 % ja Golden Cap Strawberry Light 4,5 % ovat tuttuja siidereitä suomalaisille kevyiden siiderien ystäville. Golden Capin suosikkimaut tekevät comebackin värikkäissä tölkeissä ja uudistetuissa mauissa. Golden Cap tuli markkinoille 1962.
Talvisiiderin paluu: talvisesonkiin sopivassa Somersbyn kausimaussa maistuvat raikas omena ja kaneli. Somersby Apple & Cinnamon Winter Cider 4,5 % yhdistää raikkaan omenan ja maukkaan kanelin. Siideri sopii niin syksyn illanviettoihin kuin talvipäivän lämmikkeeksikin ja on saatavilla vain talvisesongin ajan.
Suomen suosituin energiajuoma esittelee elokuussa kaksi uutuutta: Battery No Calorie Spice ja Battery PLUS -sarjan uusi tulokas, sokeriton Battery Plus Multi-Vitamin, jonka vitamiinit ja luontainen kofeiini auttavat jaksamaan. Kausimauksi tuleva Battery No Calorie Spice on sokeriton energiajuoma, jossa maistuva makoisat appelsiini ja kaneli.
Monster-energiajuoman syksyn uutuus on trooppisen appelsiinin makuinen lisäys mehupohjaisten energiajuomien sarjaan. Monster Juiced Khaotic on hedelmäinen energiajuoma, jossa on 10 % hedelmämehua. Monsterin valikoimassa Suomessa on jo viisi mehupohjaista energiajuomaa.
Coca-Cola Creations on uudenlaisten juomien kansainvälinen innovaatio-ohjelma. Toisena Creations-juomana Suomeen lanseerataan Coca-Cola Zero Sugar Creations 3000, jonka maku tulee tulevaisuudesta. Se on ensimmäinen Coca-Cola, joka on kehitetty tekoälyn avulla.
Suomeen vuonna 1965 ensimmäisenä maana Amerikan jälkeen lanseerattu Sprite saa virkistävän päivityksen upouudella reseptillä, joka ilahduttaa makuhermoja. Sprite Sitruuna-limen makua on hiottu ja lopputulos on raikas ja virkistävä. Maku-uudistusta täydentää myös uusi visuaalinen ilme, ja Sprite ja Sprite Zero Sugar Sitruuna-Lime erottuvat toisistaan aiempaa selvemmin.
Lähde ja kuva: Sinebrychoff