Olutposti on saanut joukkoonsa uuden jäsenen!

Olutpostin markkinoinnin ja sosiaalisen median tehtävissä aloitti toukokuussa Rosana Lindfors.

Rosana on tehnyt pitkään kansainvälistä markkinointia ja viestintää erilaisille yrityksille Lontoossa. “Kesä on Suomessa janoista aikaa. Mielenkiinnolla lähden kehittämään sisältöä Olutpostin parissa”, Rosana toteaa.

Tarvetta sosiaalisen median ja brändäämisen linjauksen asiantuntemukselle on ollut, joten Rosanan paluu perhevapaalta Olutpostille on osunut juuri oikeaan ajankohtaan.

Rosana on pitkään Lontoossa luonut uraa digitaalisen markkinoinnin ja kehityksen parissa Britannian panimoilla, muun muassa Beavertown Brewerylla. Myöhemmin hän on työstänyt pienpanimoille brändimainontaa Lontoon tunnetuimmassa luovien alojen kaupunginosassa, Shoreditchissa, luoden erityisesti Graffiti-artistien ja paikallisten taidegallerioiden kanssa yhteistyökumppanuuksia.

Rosana tulee avustamaanmarkkinoinnin tehtävissä ja on jo aloittanut terästämään Olutpostin sosiaalisen median sisältöjä ja brändäystä sekä vahvistaa koko Olutpostin tiimiä muissa kaupallisissa tehtävissä, ja ottaa mielellään vastaan uusia sosiaalisen median kumppanuuksia.

Uusien innovatiivisten olutmakujen lisäksi, Rosanan makupalettiin sopivat cocktailit, kahvit, teet ja alkoholittomat virvoitusjuomat. “Tällä hetkellä metsästän Suomen parasta matcha lattea”, Rosana myöntää.