Kirja-arvio: Maisteluni – Romminmakuinen tarina yrittäjyydestä
Harva kirjoittaa kirjaa epäonnistumisistaan tislebisneksessä, mutta Olli Hietalahden Maisteluni – Romminmakuinen tarina yrittäjyydestä on juuri sellainen. Olli Hietalahden Maisteluni on teos seikkailuista väkevien viinojen brändibisneksessä hyvin erilaisella näkökulmalla, missä intohimo ei kohdistu niinkään viinabisnestä vaan brändinrakennusta kohtaan. Tämä johtuu osaksi kirjailijan taustasta, Hietalahti on kokenut mainosmies, joka on hankkinut kannuksensa copywriterinä monista juoma-alaltakin tunnetuissa mainostoimistoissa … Jatka artikkelin Kirja-arvio: Maisteluni – Romminmakuinen tarina yrittäjyydestä lukemista
Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen
Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen