Flow-musiikkifestivaaleilla kippistetään laajemmalla juomavalikoimalla kuin koskaan
Musiikkifestivaalien ja tapahtumien merkittävä anti on itse musiikki, sen allekirjoittavat kaikki. Kuitenkin, nykyään kuluttajat heijastavat omaa identiteettiään entistä enemmän erilaisten tuotteiden ja brändien kautta, niin myös tapahtumissa musiikin lisäksi nautittavat juomat ja ruuat nousevat yhä suurempaan keskiöön. Näin ruoka ja juoma ovat entistä tärkeämpi osa musiikkitapahtumien kokonaistarjontaa. Samalla erikoisruokavaliot ovat lisääntyneet ja festarikävijät eivät enää … Jatka artikkelin Flow-musiikkifestivaaleilla kippistetään laajemmalla juomavalikoimalla kuin koskaan lukemista
Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen
Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen